Naše pogodbe za vzdrževanje so prilagodljive glede funkcij in možnosti, kar velja za katero koli znamko in model. Ponujamo širok nabor pogodb za vzdrževanje, od visoko standardiziranih, ki vključujejo vse, do individualno prilagojenih, da ustrezajo specifičnim zahtevam vašega objekta, vzorcem prometa, stanju opreme in drugim.
Naša splošna storitev predstavlja osnovo za vašo individualno pogodbo o storitvi ali pogodbo o storitvi, ki vključuje vse. Vse pogodbe je mogoče podaljšati z možnostmi storitev in so na voljo za katero koli znamko in model dvigala ali pomičnih stopnic.
Vzdržujemo vse znamke. Pravzaprav 50 % vzdrževanja, ki ga opravlja Schindler, predstavljajo izdelki ali modeli, ki niso znamke Schindler.
Funkcija | Osnovno | Profesionalno | Stanovanjsko |
---|---|---|---|
Celovito vzdrževanje Zanesljivo, preventivno vzdrževanje, odprava okvar in vsa potrebna popravila za Vas ne predstavljajo dodatnih stroškov. | ✓ | ✓ | ✓ |
24/7 tehnična pomoč Neposredna glasovna komunikacija med kabino dvigala in našim klicnim centrom prek sistema Schindler Servitel in prednostno reševanje ujetih potnikov 24 ur na dan, vsak dan v letu. | ✓ | ✓ | ✓ |
Prilagodljivost Celovito vzdrževanje izvajamo v času, ki Vam najbolj ustreza, tudi zunaj delovnega časa. | ✓ | ✓ |
Naša možnost za prilagodljivo vzdrževanje in termine za popravila. Na voljo je tudi možnost servisov zunaj delovnega časa in intervencije za povratne klice 24/7.
Naši pregledi zajemajo redne varnostne preglede, ki presegajo nacionalne norme, ter usklajevanje in podporo regulativnih organov.
Naša storitev alarma v kabini potnikom omogoča, da se povežejo z eno od naših usposobljenih oseb za servis. Reševanje ujetih potnikov je zagotovljeno.