Schindlerjeva tehnologija PORT revolucionira znanost o optimizaciji prometnega toka skozi objekt, hkrati pa ponuja prilagojene storitve in nadzor dostopa.
Doseganje popolnosti je velik izziv v sodobnem objektu, kjer lahko vsako potovanje vključuje uporabo enega ali več navpičnih prevoznih sredstev, pridobivanje dostopa do varnih območij, iskanje neznanih pisarn in tako naprej – vse to, da lahko pridete do cilja in se lotite dela.
Pri Schindlerjevi tehnologiji PORT, sistemu za upravljanje osebnega tranzita, je edina zahteva za potnike le to, da v terminalu PORT vnesejo svojo identiteto in želeni cilj. Tehnologija PORT poskrbi za ostalo z načrtovanjem in izvedbo brezhibnega potovanja tako, da uporabi optimalno pot, zasnovano tako, da traja čim manj časa.
Med standardnimi funkcijami, vključenimi v tehnologijo PORT, so številne napredne možnosti za dodatno prilagoditev sistema vašim potrebam.
Tehnologija PORT je bila zasnovana tako, da predstavlja novo dimenzijo uporabe pregrad v postopku vstopa v stavbo. PORT omogoča preverjanje vsakega udeleženca ter pozivanje dvigala za njegovo želeno ciljno nadstropje in sporočanje njegove identitete tik ob pregradi. In ker je to krmilje PORT, lahko zagotovimo, da bo dvigalo opravilo najboljšo možno pot v trenutnih prometnih razmerah.
Vsak sistem PORT je opremljen z bralnikom, ki lahko komunicira s katero koli združljivo radiofrekvenčno napravo, od preproste kartice do pametnega telefona. To se lahko uporablja za zagotavljanje posebnih funkcij med običajnim delovanjem dvigala ali za zagotavljanje sistema za nadzor dostopa, ki je v celoti integriran z dvigali, če je PORT vgrajen v pregrado.
Parkiranje lahko konfigurirate tako, da sistem uporabi statistične podatke v realnem času in določi najverjetnejša nadstropja, za katera se podajajo pozivi v trenutnem časovnem obdobju, in ustrezno parkira dvigala. Stranka pa lahko tudi vnaprej določi nadstropja za parkiranje.
Kadar se tehnologija PORT uporablja v povezavi s pregrado, ta funkcija preprečuje uporabniku, da prenese svojo kartico nazaj čez pregrado, da bi z njo vstopila druga oseba, tako, da razveljavi drugo transakcijo pri tej pregradi ali kateri koli drugi pregradi v bližini.
Ta izbirna funkcija skrbi za to, da potniki ne bi vstopili v kabino, na primer s kolegom, ne da bi uporabili svojo značko. Če potnik vstopi v dvigalo, ne da bi uporabil svojo značko, ob ponovni uporabi te značke pride do sankcije. To lahko obsega sankcije od opozorilnega sporočila na zaslonu PORT do zahteve po ponastavitvi značke pri pultu varnostne službe v preddverju.
V mnogih visokih stavbah je zaželeno čim bolj izkoristiti jašek dvigala z uvedbo dvonadstropnih dvigal. Pri običajnih sistemih so ta za uporabnika lahko zelo frustrirajoča, saj se na primer spodnja kabina večkrat ustavi zaradi zahteve po servisu v zgornji kabini ali pa pride do zmede glede tega, v katero kabino je treba vstopiti v preddverju. S tehnologijo PORT je ta težava skoraj odpravljena. Ker poznamo vse potnike in njihove cilje vnaprej, se dvonadstropna dvigala ne ustavljajo pogosteje kot enonadstropna dvigala. Poleg tega napredna signalizacija, ki se prikazuje na zaslonu PORT, poskrbi, da pri potnikih ne prihaja do zmede.
Storitev prevoza med dvema nadstropjema je morda videti kot najpreprostejši postopek dvigala. Če pa ni optimizirana, lahko prepelje veliko manj ljudi kot je njegova teoretična zmogljivost in zaradi tega pride do dolgih čakalnih dob. Nadzor prevoza tehnologije PORT uporablja orodje za ocenjevanje števila potnikov, da lahko nastavi napreden vzorec delovanja, ki poveča pretok skozi sistem, hkrati pa skrajša čakalne dobe.
V vmesnem preddverju, kamor dvigala pripeljejo potnike iz glavnega preddverja in se nato ponovno vkrcajo v dvigala, ki peljejo v višja nadstropja, je vedno prisotna skrb, da bi prišlo do prenatrpanosti. S primerjanjem števila ljudi, ki so bili prepeljani v vmesno preddverje, s številom ljudi, ki ga zapustijo, lahko sistem zazna možnost prenatrpanosti in upočasni število pripeljanih oseb, dokler se prostor ne sprosti.
Ker tehnologija PORT ve, kdo je bil prepeljan kam, lahko sestavi sliko o porazdelitvi oseb v posameznih nadstropjih. V primeru potrebe po evakuaciji se lahko sistem odloči, katera nadstropja je mogoče evakuirati prek stopnišč brez prenatrpanosti, in prek zaslonov tem osebam svetuje, kam naj grejo. V drugih nadstropjih lahko ponudi evakuacijo z dvigalom in na podlagi podatkov o ljudeh lahko pripelje dovolj dvigal, da prepelje vse osebe na določenem nadstropju hkrati, s čimer se lahko izognemo paniki.
V običajnih okoliščinah je konfiguracija dvigala zasnovana tako, da svojim potnikom zagotavlja odlične storitve. Lahko pa se zgodi, da tega ni mogoče zagotoviti zaradi nenavadnega pritoka obiskovalcev ali manjšega števila kabin (na primer zaradi gradnje). Ob uporabi naprednih komunikacijskih zmogljivosti tehnologije PORT lahko potnikom naročite, naj se sprehodijo po stopnišču do dvigala ali pa jih dostavite eno nadstropje nad njihovim ciljem. To se lahko izvede za združitev potrebnih postankov in znatno povečanje nosilnosti enot s hitrejšo dostopnostjo dvigal.
V obdobjih nizkega prometa bo običajen sistem dvigal z željo po skrajšanju čakalnih dob posameznikom dodelil lastno kabino. Ker je dvigalo uravnovešeno pri polovični obremenitvi, prihaja do veliko voženj z zelo neuravnoteženimi obremenitvami in posledično do visoke porabe energije. V načinu ECO so vožnje pri nizkem prometu načrtovane tako, da omogočijo razumne čakalne dobe in ne minimalnih. To pomeni, da niso potrebna vsa dvigala, kar zagotavlja znatne prihranke energije, ki se povečajo z uravnavanjem števila potnikov na kabino tako, da je čim bližje uravnoteženi obremenitvi.
Za stranke, ki potrebujejo podrobne informacije v zvezi z delovanjem sistema, je na voljo obsežen paket, ki vključuje poročanje.
Sistem PORT je še posebej primeren za velike skupine dvigal ali ravne konfiguracije v poslovnih zgradbah z veliko prometa, saj lahko poveča zmogljivost in skrajša potovalne čase – vsako za do 35 %.
PORT zmanjšuje gnečo tako v preddverju kot v kabini tako, da razporedi potnike po posameznih nadstropjih. PORT ponuja popolnoma integriran dostop do objekta in myPORT – krmilje dvigala in varnostni dostop do objekta iz vašega pametnega telefona.
Tehnologija PORT ECO nenehno spremlja prometne razmere in ohranja povprečne čakalne dobe pod določeno ravnjo ali na določeni ravni, hkrati pa prihrani toliko energije, kot je lahko.
S Schindlerjevo tehnologijo PORT lahko odpravite številne obstoječe omejitve pri notranjih postavitvah in si tako zagotovite več svobode pri načrtovanju naslednje generacije objektov.
Tehnologija PORT ponuja različne načine za pomikanje po objektih, ne da bi se pri tem morali dotakniti dvigala ali vrat.
Najboljše upravljanje prometa v razredu
Upravljanje tranzita PORT predstavlja veliko razširitev zmogljivosti sistema v primerjavi z osnovnim sistemom PORT. Od začetnega vstopa v objekt do nadaljnjega premikanja in končnega izhoda – na voljo resnično integrirana rešitev, ki omogoča varno in priročno premikanje. Vključuje nabor terminalov s specializiranimi aplikacijami za obiskovalce, parkiranje, vrata, pisarne in rezidence.