Tako napreden sistem potrebuje širok nabor opreme za omogočanje številnih vgrajenih funkcij. Ta oprema vključuje terminale za zahteve potnikov (Personal Occupant Requirements Terminals), po katerih je tehnologija PORT dobila ime. Naš popolnoma nov nabor terminalov PORT ima vrsto specifikacij, ki zajemajo standardizirano notranjo strojno opremo. Ne glede na željeno arhitekturno oblikovanje ali funkcionalno zahtevo na določeni stični točki je na voljo terminal PORT, ki jih lahko izpolni.
Tehnologija PORT zagotavlja več funkcionalnosti kot kateri koli sistem dvigala v zgodovini, ima številne funkcije, ki se nenehno razvijajo. Poleg zagotavljanja najučinkovitejše uporabe skupine dvigal bodo potniki resnično uživali v brezhibni vožnji do cilja z minimalnim številom vmesnih postankov. Poleg tega varnostne funkcije, ki so vključene v zasnovi, zagotavljajo brezskrbnost pri vožnji.
Tehnologija PORT temelji na Schindlerjevih edinstvenih 30-letnih izkušnjah s sistemom nadzora cilja, ki radikalno izboljša učinkovitost upravljanja prometa skupine dvigal.
V devetdesetih letih prejšnjega stoletja se je začelo omejevati višino stavb s številom dodatnih dvigal, ki so bila potrebna za zagotavljanje dobre storitve. V industriji je bilo splošno razumljeno, da bi pristop, pri katerem bi potniki lahko registrirali svoje cilje pred vstopom v dvigalo, zagotovil višje ravni storitev določene skupine dvigal in rešil težavo. Vendar nikomur v industriji ni uspelo ustvariti praktičnega sistema, ki bi temeljil na tem konceptu. Leta 1992 je Schindler predstavil Miconic 10, prvi praktični sistem za nadzor cilja in revolucioniral trg. V zgodnjih letih začetka 21. stoletja, ko je postalo jasno, da je nadzor ciljev prava pot naprej, so druga podjetja ponujala izdelke, Schindler pa je takrat imel že svojo drugo generacijo sistema – PORT pa je tretja!
Ko potnik v PORT sporoči želeni cilj prek terminala, kartice RFID ali pametnega telefona, sistem analizira vse možne kombinacije načinov, na katere je to vožnjo mogoče zagotoviti glede na vse druge pozive v sistemu in trenutno uporabo posameznega dvigala. S posebnim algoritmom, v katerega je bilo vloženo veliko let truda, se določi optimalna dodelitev, ki se potniku sporoči prek terminala ali telefona. Nato se lahko postavijo pred vrata dodeljenega dvigala in se pripravijo, da bodo hitro vstopili in se z minimalnim številom postankov pripeljali v svoje nadstropje.
Verjamemo, da sistem za odpremo PORT danes predstavlja vrhunec tehnologije v industriji. Kljub temu pa ne počivamo. Vsako leto iz več tisoč enot, ki jih upravljamo po vsem svetu, pridobimo več podatkov, ki jih naše raziskovalne ekipe uporabljajo za postopno izboljšanje učinkovitosti. Vodilnemu mestu v zmogljivosti se ne nameravamo hitro odreči!
Učinkovitost dvigala na splošno lahko razumemo kot dve stvari, ki sta povezani. Učinkovitost upravljanja potnikov in energetska učinkovitost.
Stopnja, s katero lahko dvigalo sprejema potnike, je seveda ključnega pomena za celotno delovanje stavbe. Če v poslovni stavbi, zlasti v jutranji konici, število nameščenih dvigal ne more učinkovito prepeljati ljudi v njihova nadstropja, bo prišlo do čakalnih vrst, zaradi česar bodo potniki razočarani, to pa bo znižalo ugled objektu. Naprava PORT bo zagotovila, da bodo potniki, ki želijo v isto nadstropje, po potrebi usmerjeni v isto kabino dvigala. To pomeni, da je število postankov, ki jih kabina opravi na svoji poti navzgor po zgradbi, minimalno, s čimer se skrajša čas, v katerem se lahko vrne v preddverje. Pogostejše vračanje kabin nazaj v preddverje pomeni večjo zmogljivost za oskrbo prihajajočih potnikov in večjo učinkovitost upravljanja prometa.
V zvezi z energetsko učinkovitostjo moramo poudariti, da je vsako dvigalo Schindler opremljeno z najnovejšo tehnologijo pogona in materialov, ki zagotavlja najvišjo raven učinkovitosti. PORT pa nam omogoča, da gremo še dlje. Dvigalo PORT lahko deluje tako, da skupina lahko pridobi energetsko učinkovitost s funkcijo, ki jo imenujemo možnost nadzora energije (Energy Control Option) ali ECO. Sistem v načinu ECO zagotavlja sprejemljive čakalne dobe za vse potnike, hkrati pa jih oskrbuje na energetsko učinkovit način. To rešuje problem tipičnih skupin dvigal, ki porabijo največ energije, ko je povpraševanje potnikov nizko. Ko je pozivov potnikov le nekaj, kar velja za večino dneva, lahko dvigalo zelo hitro pobere posameznega potnika in skoraj brez drugih potnikov v kabini hitro odpelje do ciljnega nadstropja. Tako dvigala običajno prevozijo dolge razdalje le za nekaj potnikov. Ker so dvigala običajno uravnotežena pri 50-odstotni obremenitvi, se kabine v sistemu nato premikajo v neuravnoteženem stanju, kar ni energetsko učinkovito. Način ECO odpravlja to težavo. Način ECO za varčevanje z energijo lahko uporablja manj dvigal z več ljudmi na kabino, zaradi česar so vožnje krajše in uravnoteženost obremenitve boljša. Posledično način ECO zmanjša porabo energije dvigal, hkrati pa skrbi, da čakalne dobe potnikov ne presežejo določene ravni – zagotavljanje zadovoljstva strank in najvišje energetske učinkovitosti hkrati.
Varnost je vgrajena v središče sistema PORT in lahko deluje na različnih ravneh. Kjer je na voljo obstoječ objekt ali globalni korporativni sistem, se lahko uporabi preprost vmesniški režim za brezhibno integracijo. Ko številne stranke dandanes spoznajo številne varnostne sistemei, ki jih vključujesistem PORT, želijo to uporabiti v središču varnostne strategije svojega objekta.
Osrednji del koncepta varnosti PORT je to, da stranko prosimo, naj se identificira, da ji sistem lahko pomaga. Ko stranka na primer pokaže svojo kartico RFID pri pregradi, ne pridobi le vstopa, temveč tudi informacijo, v katero dvigalo naj vstopi za vožnjo do želenega cilja. Dvigalo PORT ima terminale z integriranim bralnikom kartic, kar pomeni, da se varnostna transakcija lahko izvede, kjer koli je terminal postavljen. Pogosto je to pri pregradi, kjer je mogoče preprosto integrirati eleganten dizajn tehnologije PORT. Schindler lahko po potrebi tudi zagotovi svoja vrata za hiter prehod potnikov.
Poleg rešitve z uporabo kartic RFID še večjo raven funkcionalnosti ponuja aplikacija myPORT, ki se lahko uporablja v povezavi s karticami ali kot nadomestek zanje. Čeprav ta razdelek govori predvsem o tehnologiji PORT v povezavi z dvigali, je sistem mogoče močno razširiti, da zagotovi vse vidike nadzora dostopa v objektu.
Izkušnja potnikov je tisto, kar naj bi izboljšal vsak vidik zasnove sistema PORT. Želimo, da uporabnike vsak stik z našimi izdelki navda z občutkom varnosti, udobja in priročnosti. Od trenutka, ko vstopijo v stavbo in pridobijo dostop, pri čemer se jim ni treba dotakniti nobene površine, se sprehodijo do dvigala in hitro prispejo v svoje nadstropje, je naš cilj ustvariti občutek dobrega počutja in občutek, da je sistem na voljo, da jim zagotovi prilagojeno storitev.
Zapomnili si bomo, kam se običajno želijo odpraviti v določenem trenutku, in poskušali predvideti njihove potrebe. Vedno jim bomo skušali dodeliti dvigalo, ki ni preveč polno in bo prispelo na cilj brez številnih vmesnih postankov, predvsem pa bomo vedno poskušali vzbuditi občutek, da je za sistem PORT vsako njihovo potovanje zelo pomembno.